Translate

2011. szeptember 8., csütörtök

Zsák a foltját

Van egy kis baráti közösség, melynek tagja vagyok. Az interneten találkoztunk össze, egy téma kapcsán. Egy játék aktív résztvevői voltunk és a játék vonalát követve létrehoztunk egy oldalt, ahol „háziversenyeken” saját készítésű tárgyakat lehet nyerni. Egyszer, amikor rám került a sor, és az aktuális heti játékot én hirdettem ki, eszembe jutott, milyen jó, hogy ezekkel az emberekkel megismerkedtem, hogy az ország különböző pontjairól írunk, játszunk, néha csak csevegünk. De egy biztos: hasonszőrű emberekre leltem, amiért végtelenül hálás vagyok. Vagyis egymásra találtunk, mint zsák és a foltja(i). Így akkor apró kis barátságzsákokat készítettem, Ilyeneket. Aki hordja és ránéz, biztos eszébe jut ez a kis csapat. 

 
És ezek a mostaniak. Barátoknak, szerelmeseknek, karácsonyra vagy "csak úgy".

 


Az alábbi videó nem rólunk szól, de nagyon aranyos. Hát ilyen az, amikor megtalálja zsák a foltját. :D
http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/zsak-a-foltjat-3742

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése