Translate

2011. szeptember 28., szerda

Bújócska

Történt egyszer, hogy Életem Párjának eltűnt az övéről a bújtató. Ilyen mindenkivel előfordult már, gondolom. Mert elrepül az a kis hurok és lehet keresgélni. Persze legtöbbször nem is kerül elő, főleg, ha erről egy gyermek is gondoskodik, ugye. Nem egyszer láttam már másnál, sőt Ő is ezt alkalmazta: befőttes gumit húzott az övre és már indult is… Dehát hogy néz már ki a piros, kék, sárga, zöld befőttes gumi a fekete bőr övre húzva?! És ez még hagyján is, ugye, de hogy ezek napi szinten elszakadnak, azt már a fene egye meg!

Aztán tegnap előtt este eszembe villant, hogy itt ez a csomó bőrdarab (http://kincsesfiok.blogspot.com/2011/09/ilyen-volt-ilyen-lett-avagy-hulladek.html), hát hipp-hopp összeöltök én egy bújtatót. De ha már összeöltöttem, ne legyen már holmi mezei, egyszerű és átlagos bújtató! Szélesebbre vágtam a csíkot és kapott egy bőr gombot, egy régi-régi bőrkabátról való kopott, bőr gombot. Mmmmmmmmmmm……… :D


Aztán megeredt a kezem, és még nem is értem az ötleteim végére. Van, amelyik abszolút egyedi, mert a kincses fiókból való gombokkal díszítettem, és ezekből nagyrészt csak egy van. Van, ami hasonló formában megismételhető, de az övek szélességét mindenképp ismernem kell hozzá. Ezek 3-4-5 cm-es övekre készültek. És mondom: még nem is értem a végére!…

Még több fiús:

  








 Még több női:

 

 

És gondoltam a gyerekekre is :















Sőt. Tovább is van, mondjam még? :D

1 megjegyzés: