Translate

2011. szeptember 12., hétfő

Variációk egy témára (avagy Csavart rózsa blues...)


Nem régóta tevékenykedem ilyen aktívan, de az ügyes és igényes alkotókat régóta keresem és figyelem. És jókat mosolygok, amikor berzenkednek, hogy ki másol kit. Pedig ugyebár tudjuk, hogy nincs új a nap alatt. Ha egy technikát a saját két kezeddel a saját ötleteid alapján gyakorolsz, az elvileg a tiéd. Persze, ennek jogi oldalai is vannak. De nyilván bosszantó, ha megszólalásig hasonló termék köszön rád valahonnan, mint amit te kísérleteztél ki és kezdtél el készíteni. Éppen ezért amiket most mutatok, (talán) egyedi darabok, és csak azért készültek, mert tudni akartam: én vajon tudok-e csavart rózsát készíteni. Na, hát nem nagy ördöngősség, bár biztos kezdetleges és béna próbálkozások. De igyekeztem őket úgy felhasználni, ahogy nem láttam még máshol. Bár tetszik a technika, nem nagyon csinálok majd ilyet. Ha valaki szeretne ilyet, eladóak, vagy ha ötlete van, szóljon, megcsinálom. Na jó, ne legyek ennyire magabiztos: megpróbálom… :D 

Két rózsa, kitűzők. (a Fb-on jobb képeket is találtok róluk)

Csigabiga :))) Felvarrható hajcsatra, hajráfra, kitűzőre.

És a háromrózsa kitűző. :)

 Most van még készülőben egy medál, ezt is hamarosan megmutatom a Fb-on! 

Innen tanultam, próbáljátok ki: http://1meter.blogspot.com/search/label/%7BDIY-%20Mit%3F%20Mivel%3F%20Hogyan%3F%7D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése