Translate

2011. szeptember 6., kedd

Valódi oroszlánbőgés

Szerintem nem létezik emberfia, aki ne fújná kívülről a Keménykalap és Krumpliorr epizódjait. És biztosan vagyunk jópáran, akik ugyanígy játszottunk cirkuszosat és próbáltuk rögzíteni az oroszlánbőgést az állatkertben. Ugyeugye? http://www.youtube.com/watch?v=aSFkDLAtbmo&NR=1

A cirkuszban is őket bámultuk, ahogy az idomár megalázza, de szemében ott félelem és a tisztelet. Abban is biztos vagyok, hogy nem csak én akartam oroszlánidomár lenni.  
Anyukám mindig azt mondogatja, hogy ha valamit nagyon akarsz, annak teljesülnie kell. Az álmok valóra válnak. Van két fiam. Születési dátumuk július 28. és augusztus 1. Vérbeli kisoroszlán minkettő.

Profi oroszlánidomító lettem, ugye elhiszitek? :D

Valódi oroszlánbőgés:

A három generáció: Az Öreg Kirány, a Király és a trónörökös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése