Translate

2011. szeptember 10., szombat

Mit csinálnak télen a tengerészek?


Aki olvasta a Zabhegyező című könyvet (J.D.Salinger), az tudja miről beszélek, aki nem, az hátha most kedvet kap. (megéri az élmény, én mondom!) "Én, tudod, New Yorkban lakom, és arra a tóra gondoltam a Central Parkban. Hogy vajon befagy-e, mire hazamegyek, és ha igen, akkor hol lesznek a kacsák. Képzeld, azon spekuláltam, hova mennek a kacsák, ha befagy a tó. Jön egy tag valami kocsival, és elviszi őket az állatkertbe, vagy mi? Vagy egyszerűen elrepülnek?" Caulfield dilemmája többször megjelenik a könyvben, hol öreg tanárát, hol a taxisofőrt kergetve őrületbe ezzel.

No. Hát valami hasonló kérdéskör kezdett foglalkoztatni tegnap, amikor elkészítettem ezt a tengerész stílusú brosst. (Vagy kitűzőt, vagy felvarrót.) Mégis mit csinál egy tengerész télen?

És mi lesz a tengerészdivat-mániákusok tengerészdivat-mániájával télen? 

Van még 5 db ilyen vasmacskás gombom. Gondolkodjam még tovább? Lesz rá kereslet? Hogy látjátok? Készítsek még tengeré(k)sz/ert? Tengerészzsákot? A kulcstartó mintájára……

Nyáron még könnyebb dolgom volt: nyaralás, (magyar) tengerpart, forró szelek. Ez ihlette azt a füzetborítót, melyet a kisfiamnak varrtam és PandArte Dóri posztjában is megjelenik. Olvassátok szeretettel azt is ebben a hirtelen jött őszben! : http://pandarte.blogspot.com/2011/08/last-minute-irany-tenger.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése