Translate

2011. szeptember 19., hétfő

Meska

Tipródom egy ideje, hogy belekezdjek-e. Lesz-e rá igény. Ha lesz rá igény, akkor lesz-e rá időm és energiám. (most megyek vissza gyed-ről dolgozni, nyilván nem egyszerű periódusa lesz az életemnek…) Barátnőm szokta mondani, hogy a dolgok kiforogják magukat és hajlamosak a jó irányba alakulni. Vagyis nem kellene ezen aggódnom. Így megcsináltam a Meska boltomat. Csak pár dolgot töltöttem fel. Regisztráció és termékfeltöltés után a „bolt” még inaktív, 48 órán belül (munkanap!) élesítik be. Ellenőrzik az termékfeltöltés helyességét és a minőséget. Tehát jelen pillanatban már ott vagyok, de nyilvános boltfelületem még nem látható. Viszont –elvileg szerdától ugye,- elérhető vagyok ott is. :) Még nem tudom, hogy ennek örüljek vagy ne, de pillanatnyilag van egy olyan jó érzésem. Aztán meglátjuk.
A Meskára új képeket készítettem, és találtam a kincses fiókban egy csavart rózsát, amit még nem mutattam. Még meggondolom, ezt feltegyem-e, mert ott csak a legjobban sikerült darabokat szeretném megjelentetni.

2 megjegyzés: