Translate

2011. november 15., kedd

Új kincsek, ezúttal Mácsár Andreától

Szívem csücske a népművészet, a népi iparművészet, szeretem az igényes és egyedi holmit, aki tudja, ismer.

Nem volt hát nehéz beleszeretnem Mácsár Andrea ékszereibe, és nem nyugodtam, míg szert nem tettem tőle egy szettre. (A hímzés kék részétől világít a (kék) szemem, bár az Én Fotósom mindent elkövetett, hogy nevessek a képen, így ez nem látszik, de aki ismer, tudja.)


Aztán az Andrea ékszertervezős játékára lelkesen beküldtem egy rajzot. Ígéretéhez híven megvalósította a pályázatokat, és csak bámulom:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=278321085539415&set=a.182911728413685.35334.182739338430924&type=1&theater


 Lehet, hogy nem nagy vaszisztdasz. (mármint a terv) De nekem igen! ÉN! álmodtam meg, és profi készítette el. ...
Ér/t/z/itek?!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerül nyaklánc:)
    Alapanyagot hol lehet hozzá beszerezni?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jutka, nem tudom. Az ékszert Mácsár Andrea kivitelezte, ezeket a formákat ő tervezi/készítteti és le vannak védetve. Egyébként már itt van nálam a lánc, és szebb, mint a képeken! :)

    VálaszTörlés