Translate

2011. november 1., kedd

Angyal, szállj velem!

Fehér ruhás vagy meztelen, pufi-pirospozsgás vagy kecses, göndör fürtös vagy hosszú szőke hajú, mindenkinek más képe van róla, de van. Ugye? Kislányként én is hittem a karácsonyi angyalokban. Aztán cseperedtem, és más angyalok jöttek, nem feltétlenül az ünnephez kapcsolódva, sőt.

Egy Kóbor angyal. Egy skót anya. Egy gyönyörű angyal (ha szereted a műfajt). Egy könyv.
És A Részeg angyal. Városom egyik kedvelt szobra. Nem ez az eredeti neve, csak ráragadt, mert a lépése olyan, mintha épp megbillenne.  

Biztos mindenkinek megvannak a saját angyalai, még én is tudnám sorolni.

És most készítettem is hármat. Kezembe akadt egy régi blúz csipke szegéllyel, s tele angyalszárnyakat ihlető tulipánokkal. Íme. Dísznek, ajándéknak. Kincsnek. Vihetők!





Ezt a medál-angyalt pedig magamnak gyártottam. Kicsit szégyenlős, nem engedte magát lefotózni rendesen!


És akkor a JÁTÉK. Aki itt a blogon vagy a Facebook-on, a játék eredeti kiírása alatt odaírja, hogy mely angyal témájú film, könyv, zeneszám (linkelni is lehet!), festmény, stb… a kedvence, az sorsoláson vesz részt. Figyelem, csak az oldal lájkolói játszhatnak. És rém hálás lennék, ha meg is osztanátok ezt a felhívást. :) (köszönöm) A játék 2011. november 13-a, vasárnap este 8-ig tart. 
A nyeremény ez a rózsaangyal medál. Kagylófényű rózsaszín gomb a teste, rózsa formájú gyöngy a feje. (ha valakinek nem tetszik a medál, a három angyal közül is választhat, feltéve, ha még meglesznek akkor… :) ))

3 megjegyzés:

  1. Angyalok városa c. film
    (Nicolas Cage és Meg Ryan szereplésével)és persze ennek a filmnek a zenéje <3

    VálaszTörlés
  2. Régen nagyon szerettem az Angyali érintés című sorozatot. Stella

    VálaszTörlés
  3. Frank McCourt: Angyal a lépcsőn
    A játékot megosztottam.:)

    VálaszTörlés