Translate

2011. november 28., hétfő

Karácsonyi kreatív (titok)kreálmány

A Fb-on létrejött egy csoport, amelynek tagjai hobbiból, vagy profi szinten alkotó kézművesek. A technikák legszélesebb palettája lelhető fel, de ami igazán fontos: remek embereket ismertem meg. Önzetlen, nyílt szívű asszonyokat, lányokat, akik segítenek egymáson, egymásnak, nem csak szavakkal, de tettel is.

Ennek a csoportnak a mozgatórugói hoztak létre egy másik oldalt, az Életvarázst, egy közösséget, ahol az alkotók felajánlott termékeire lehet licitálni. Az elmúlt 5 hétben 213.450.- Ft gyűlt össze, ezt Gyöngyvér és családja kapta meg,  most a 4 éves Janka gyógyulásához szeretnénk hozzájárulni. Licitálni egy héten keresztül lehet, utána új termékek kerülnek fel. Hajrá!

A kreatív oldalon elindult egy játék is. Biztos mindenkinek szép emlékei vannak az iskolai karácsonyokról, amikor kihúztuk az osztályfőnök kalapjából valaki nevét, és nagy titokban készítettük egymásnak a csomagot. Valami hasonló ez. Újra a gyermeki izgalom, .... de most nem ismerem, akinek készítettem az ajándékot. Pár információm van róla. Eltaláltam az ízlését? Fog vajon örülni? Tetszik, amit készítettem? És viszont is: rajtam ki töri a fejét? :)


Hamarosan itt az idő, a csomagok készülnek és lassan postára kerülnek. Az enyém is indulásra kész! :) Az igazi titok pedig ott van, benne! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése