Translate

2011. augusztus 31., szerda

Igazgató úr és az énektanárnő



Még mielőtt azt hinnétek, azért készítettem baglyot, mert nagy divatszezonját élik a bagolyos/baglyas/baglyos (?) holmik, elmesélem a történetét.
A minap este… éjjel … a bátyám azt írta nekem a chat-en, hogy éjjeli bagoly vagyok. Na persze, ő mélyen aludt már, ugye. …

Nem szeretek beállni a sorba, erről már értekeztem itt régebben, de elindult a fantáziám, ment utána a kezem és megszületett 2 bagoly. És biztos ismeritek az érzést, mikor ránéztek egy kutyára, egy madárra, egy felhőre… és beugrik egy karakter. Így lett nekem e két figura az igazgató és az énektanárnő:

 

Nem nevesíteném tovább, de még gyerekkoromra „nyúltam vissza”. (volt iskolatársak próbálkozhatnak…)

Aztán jókat vigyorogtam magamban bagolyteremtés közben, mert az jutott eszembe, mikor a fiam az iskolában a „j vagy ly” rejtelmeivel ismerkedett. Becsülettel izzadt a rögzítéssel, de egy emlékezetes alakítása fennmaradt. Tollbamondás. Az eredmény egyetlen hibásan leírt szó, de az aztán alaposan helybenhagyva: „bagj”. Ez állt az utolsó sorban.

És olyan jól szórakoztam, hogy "elkészült" Józsi bácsi és Szilvike is.




Végül egy celeb bagoly, akit a maga esetlenségével mindenki szeret és mindenki ismer, megnézni kötelező, mert jól esik!
http://www.youtube.com/watch?v=jqFXc8ueChI

(A figurák kitűzők, képeket és egyéb infót a Fb oldalamon http://www.facebook.com/pages/Kincses-fi%C3%B3k-%C3%A9kszert%C3%A1r/257124630979304 találtok még róluk.

2 megjegyzés: