Translate

2011. augusztus 25., csütörtök

Nyárban tél

Ma elbeszélgettem magammal... Szoktam. Elvégre Ikrek vagyok, és amióta ezt tudom, ragaszkodom hozzá, hogy úgy is viselkedjek, ahogy ezt a csillagok előírják egy Ikreknek. Ez ritkán tudatos, vagyis akár lehet benne valami... Rendszeresen ellentétes dolgokat keresek, és mindig máshol akarok lenni.
És még mielőtt elkönyvelnék Puskás Petinek és Janicsák Vecának, a fiatalabbak kedvéért aláhúzom, hogy a Piramis írta és játszotta (jórégen...) a kedvenc nótámat, ami úgy igazán szimplán, egyszerűen és frappánsan összefoglalja azt, amit eddig az Ikrekségről írtam. Kb. ennyi. Télen nyarat várok, nyáron havat, ha otthon vagyok, dolgozni vágyom, ha dolgozom, a szabadságról álmodom. Persze lehet, ezzel más is van így, nem hiszem, hogy teszemazt egy Vízöntő ne érezhetne így.
Most, hogy mindenkit összezavartam, mert mit is akarok írni? Kizárólag ennyit, hogy ma, a legnagyobb nyárban mézeskalácsokat készítettem. Nem tésztából. Garantáltan tartósítószer nélkül varrtam őket.
Mutassam?

1 megjegyzés: