Translate

2014. július 6., vasárnap

Lerágott_csont.kutyasz@r

Mindenki legyint, falrahányt borsó. Pedig Veszprémben pl. erre buzdító szemeteseket láttunk és működik/működhet/ne. 


Itthon egyetlen nénit szoktam látni lehajolni. Tisztelet a kivételeknek, mert nyilván többen vannak, de a kutyasétáltatók zöme elfordul, mintha ott sem lenne, míg kutyája a dolgát végzi.

Tegnap egy termetes kutyaszar mellé sikerült leülnöm a játszótéren(!). Nem körbekerített, nem eu-szabványnak megfelelő csillivilli játszótér, hanem a múlt századból itt maradt zöld terület, homokozóval és padokkal. A többi játékot ugyan már eltávolították és a tövébe telepítették az új kukatároló konténerházat, de az itt lakók ugyanúgy játszótérként használják, mint 20 éve. No, mondom, leültem az egyetlen üres padra és nem győztem felhívni a rohangáló ifjúság figyelmét arra, hogy a szerencse elkerülése végett ők is kerüljék el a termetes kupacot. Majdan mégis sikerült belelépnie gyors egymásutánjában két kisfiúnak is és ennek nyomán már nem csak a látvány, de a szag is undorító volt. 
Aztán egyszercsak jött két hölgy 1-1 kutyával,  az egyik szabadon, a másik jó hosszú pórázra engedve, hadd szaglásszanak. A pórázas kutya megkörnyékezte a kolléga végtermékét, majd le is pisilte, mire a gazdi észbe kapott, hogy - Fúj, gyere onnan, valaki odaszart.
Én kérem egy békés ember vagyok, és egyértelműen nem ő volt a tettes, de nem álltam meg szó nélkül, felmordultam, hogy - Nem, nem valaKi, hanem egy kutya, a magáé meg ugyanígy idepisilt, a játszótér !!! szélére...
Nos, Darth Vader kutyaf*sza ahhoz képest, amit a gazditól kaptam, lézernyalábokat szórt a szeme, fojtogatott a nézése, pedig esküszöm, hogy az igazat, csakis az igazat mondtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése