Translate

2014. július 23., szerda

Búka kutya, mondd meg korod...

Egy őskövületről  retró gumikutyáról szól a mai mesém, bár nekem több egy régi játéknál. Valahogy mindig előkerül, jön utánam. :) 
A fiaim közt 15 év van, így A Nagy apró játékai (legók, dínók, katonák, indiánok - mellesleg lehet, hogy ez utóbbiak is az enyémek voltak még) jópár éve bekerültek egy dobozba, és Anyukám elspájzolta a sufniban. Az utóbbi időben próbálok rendet vágni a régi dolgok közt, gyerekkori levelezések, emlékeket őrző dobozok, "komoly" fotók, ezeréves holmik kerülnek elő. Most előástam egy játékos kartont is, egy kincsesbányát A Kicsinek és kit találtam benne?

Búka kutyát...

Valamikor fejsérülést szenvedett és agyműtétet hajtottam végre rajta. Úgy 7-8 éves lehettem... Láthatóan nem viselte meg a beavatkozás, kitűnően érzi magát, pedig nem mai csirke... ööö... eb.... Arra is emlékszem, hogy ugyanekkor egy plüssfoxi 'eltörte a farkát' és gombot kellett rá varrnom, hogy meggyógyulhasson (a hollétét kutatom, meg kell lennie valahol).

Pár hónaposan kaptam ezt a gumikutyát, amikor elkezdtem növeszteni a  fogaimat. A fülei profi ínyvakarók voltak, bár erre nem én emlékszem, csak hallomásból tudom. :D Elárulom, ez 1970 utolsó hónapjára esett, merthogy életem első karácsonyi ajándéka volt.

Hasonló öreg cimborát biztos mindenki őrizget. Ráadásul valami kisugárzása lehet, mert mindig felteszem a látrapolcra, de A Kicsi félórán belül levadássza és viszi magával mindenfelé, hol itt, hol ott bukkan föl a lakásban. :)
Hazaérkezett... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése