Translate

2014. március 8., szombat

Március 8.

Az utóbbi időben elhanyagoltam a blogot. Hiányzott is, de legtöbbször a földi dolgokra sem marad időm. Igazából nem is gondoltam, hogy rajtam kívül másnak ez feltűnt volna. (Nem igaz, mert ÉletemnekPárja rendszeresen noszogat, hogy mi lesz már, hisz augusztusban írtam az utolsó bejegyzést.)
DE... a minap egy kedves ismerősöm üzenetet írt, hogy folytassam már a blogot, mert kedveli az írásaimat.
Ismeritek az ilyen érzést... amikor csak egy pici fenékberúgás kell ahhoz, hogy valami menjen, hogy sikerüljön, vagy egyáltalán belekezdjünk... (Köszönöm Egérke!)

Épp a nőnapi skizofrénia közepén tört rám az érzés, hogy írni kell, ha meghalunk is...

Mert mit mond a nőnap? Az én korosztályom még boldogan vitte haza a celofánban kornyadozó piros szegfűt, és nem gondoltuk volna, hogy jelképe lesz valaminek, amit manapság ki üdvözöl, ki tagad. És azt sem sejtettük még, hogy védett növény lesz a hóvirág... Nem sejtettünk mi még semmit, csak örültünk a tavasznak.

Van, aki kineveti ezt az ünnepet. A nagyfiamat kivihogták az osztálytársai, hogy 19 éves nagy ló létére bejárta a tanárit egy kosár primulával. (biztosan stréber!?)
A mai lányok nem értik már így.
A mai lányokat nem látom virággal billegni a nőnapon iskola után.
(Legalábbis nem ez az általános)

Tegnap nagyon sok köszöntést kaptam. Megköszöntött a főnököm, felhívott több férfi klubvezető, és egy nagyon kedves esemény részese voltam.  A fotósaink kiállítást szerveztek a hölgy tagoknak, egy pici ünnepséggel egybekötve köszöntötték őket, nőket (és engem is beállítottak a sorba :) )

Megbizonyosodtam róla, hogy él még ez a szép ünnep (is), mikor a hétköznapi rohanásban megállhatunk egy picit. A megszokott puszikon és öleléseken túl is figyelmet kapunk.
... Amikor a reggeli kávé mellé csokivirágot kapok, amikor dörmögve megölelget A Nagy, majd megdézsmálja a csokimat A Kicsi, felcsönget a bátyám és felhív az Apu...

Szóval... legyen mindenkinek olyan szép a mai/nőnapja, mint az enyém :)

Egy sajátos virágot hoztam nektek erre az alkalomra. Saját ötlet, saját fotó. Isten éltessen minden nőt (és boldog nőnapot minden Zoltánnak is :D )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése