Translate

2012. augusztus 13., hétfő

Szókereső csomagolás

Interneten találtam az alábbi ötletet. Biztosan mindenki ismeri a szókereső játékot, ez az első keresztrejtvények egyike, amivel gyerekkorunkban megismerkedünk...

Rettentő egyszerű és könnyen kivitelezhető megoldás csomagolópapírrá lényegíteni, ráadásul látványos és nem mindennapi. Elmondom, hogy készítettem:
  •  Szövegszerkesztő. A margókat teljesen szélre állítottam és készítettem egy táblázatot az oldalra. A sor és oszlop száma betűmérettől függ, lehet kísérletezni. (táblázat azért kell, mert ha csak simán egymás mellé írod a betűket, nem jönnek ki pontosan egymás alá...)
  • Majd a táblázat "vonalazását" kiiktattam. (szegélyek)
  • Ezután teleírtam úgy 6-8 sort találomra és ezt szépen bemásolgattam egymás alá, és kitöröltem a felesleges sorokat, hogy egy oldal legyen az egész.
  • Végül a kívánt szövegnek megfelelően itt-ott felülírtam a betűket.
  • Nyomtatható, nagyítható. :) 
  • A szöveget bekarikáztam, és kész is. Lehet csomagolni...



Ajánlatom a Kincses fiók Fb rajongóinak: ha írsz egy üzenetet a kincsesfiok@gmail.com-ra, elküldök egy A4 szülinapos sablont, csak a nevet kell felülírnod benne és máris használhatod:)

Inspiráció:
http://www.italianissimissima.hu/unnepi-szokereso

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése