Translate

2012. augusztus 1., szerda

Hangulat.Kitérő.

Már az ősz színei...

A minap az egyik kreatív boltban megláttam egy filcvirágot. Pontosabban egy egész kosárnyit. Majdnem vettem is belőle, mert nagyon megtetszettek. Azonnal megszületett egy szett a fejemben. Aztán mégis visszatettem őket, mert egyszerűnek tűntek, gondoltam, elkészítem a saját virágaimat és azokat használom fel. 

Így született az első.


Majd a második.




És a harmadik.


Memóriadrótot nem használtam még. A filcet, mint ékszert nem igazán kedvelem. Valahogy mégis ott volt az ötlet, azonnal társultak az anyagok. Hónapok óta rakosgattam egy tasak gyöngyöt is, és ezek szerint erre az alkalomra....

Így kerekedett ki az eredmény:





Nem bőr, vagyis az utóbbi időkhöz képest kicsapongás a részemről, de én beleszerettem. Készüljenek még hasonlók?




2 megjegyzés: