Translate

2015. szeptember 6., vasárnap

Szépségpercek

Meséltem  pár napja, hogy egy kedves ismerősöm költözik. Messzire, kisebb házba, így kénytelen megválni olyasmiktől, amikkel ő már nem tud mit kezdeni. Elmentem hát hozzá, hátha találok olyat, ami hiányzik itthonról. (persze A Fiúk szerint innen már nem hiányzik semmi, főleg tányér nem, de én azért szétnéztem :) )

Gyűjtöm ugye a tányérokat (és a teáscsészéket). Lehetőleg rózsás legyen, apró, rózsaszín rózsás, arany szegélyes, kb. így.


No, ilyesmiből azonnal egy rakásnyit leltem.


Aztán ott volt a százéves, zománcozott, hibátlan kuglófsütő. Jött velem, talán ki is próbálom egyszer...


Aztán ott mosolygott árván ez a gyönyörű metszett üveg, amihez mostmár kutathatok egy szép metszett üvegdugót :D (lesz okom a lomikat böngészni :D )


Nem tudtam nem észrevenni ezt a csodás ezüstözött tálcát, szinte el sem hittem, hogy az enyém lehet.



 Együtt is csinosak :)


Ezt a két részeges poharat pedig csak úgy... hogy, ne csak én örüljek ;)





Köszönöm Ica!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése