Translate

2014. szeptember 23., kedd

Kagyló(g)

Kagylós fürdőszobai dekor, s.k.

Az előző bejegyzésben bemutattam a toalett új toalettjét. Nos, amikor elkészült, hamar eljött a pillanat, hogy végre nekiessek a fürdőszobának is. Itt is volt némi sárgult felület, ami jócskán feltűnő volt, csúnyán elütött a friss fehér faltól. Lefestettem hát csodaszép hófehérre (Supralux). Megpróbáltam lefényképezni, nem látszik sem fehérnek, sem selyemfényűnek, pedig az (aki nem hiszi, járjon utána, vendégem egy kávéra és/vagy egy teára ;) ) 


Kérdeztem a Fb-on, a Kincses fiók oldalán, hogy szerintetek a kagylós dekor milyen lenne a fürdőszobában... Nem gondoltam sokra, nagyra, csak valami egyszerűre... Volt egy tervem, hogy az újonnan lefestett fa felületre nonfiguratív jellegű mintázatban felragasztgatom a kagylókat, még homokot is gondoltam felvinni, de valamiért féltem elkezdeni. Nem volt megfelelő ragasztóm, csúszott, nem ragadt, gyorsan abba is hagytam, míg el tudtam tüntetni nyom nélkül.

Az Ötéves oldotta meg a gondomat, ugyanis elszaladt mellettem egy faággal puskával (miket beszélek, hisz' egy clone lézerfegyver volt, vagymi). Szemügyre vettem az arzenált (akinek van Ötévese otthon -plusz-mínusz 3-4 év- annak biztos nem ismeretlen, hogy tele a lakás különféle faágakkal (csigaházakkal, tollakkal, kavicsokkal ésatöbbi, csak ez most itt irreleváns)... Na, szóval kialkudtam egy Kinder tojással az egyik faágat és mintha direkt ide lett volna kitalálva, tökéletesen passzolt az abban a pillanatban kitalált helyére. 

Ezután semmi egyebet nem tettem, csak random kagylókat és gyöngyöket ragasztottam/fűztem spárgára és rákötöztem a puskára a faágra.


 

 




 

Ezt a kis kagylórákot egyszer ajándékba kaptam, sokáig kerestem a helyét, de most tökéletesen "elfér" ő is a tükör alatt :) 


Ennyi az egész, mégis teljesen feldobja a csemperengeteg-hangulatot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése