Translate

2014. szeptember 22., hétfő

A toalett új toalettje

Lassan 11 hónapja lakunk az új lakásunkban és engem azóta frusztrált, hogy a festők a mázolást, mint olyat nagyjából kihagyták. Főként azért, mert az előző tulajdonos viszonylag rendben tartotta a lakást és az ajtók, az ablakok zöme jó állapotban van, de a fürdőszoba és a wc fa burkolata szerintem legalább 30 évesnek megfelelő sárgaságot visel magán... Alapvetően vicces volt a kló a beeszkábált polcrendszerrel (első reakció egy évvel ezelőttről: - Jé, könyvtár! :D )
Persze kézenfekvő, hogy némileg lomossá vált, ugye ez az a hely, ahol a madár se jár, de a király is csak egyedül, így elfér olyasmi, ami kintebb kevésbé.


Igazából az első lépés az volt, hogy lehámoztam a szocreál famintás tapétát a polcokról (mindenkinek megvan? anno előszeretettel csomagoltunk bele tankönyveket :D ), és hófehér Supralux-szal lefestettem a fa borítást és a polc tartóléceit. Ez volt az a hirtelen felindulás, mikor pár hete, egy szombat este 7 órakor nem bírtam tovább uralkodni magamon, kocsiba ültem és elrobogtam az OBI-ba bevásárolni. Mivel A Kicsi is dolgozni akart, ő is kapott egy ecsetet, és a lelkemre kötötte, hogy el ne kezdjem nélküle, majd csak reggel ... (én is alig bírtam aludni, bevallom :D ) Gyönyörű lett, hófehér és selyemfényű, önmagában is csodálatos, már, ha egy budifalra lehet ilyet mondani...

Itt igazán még nem volt meg a koncepció, csak a sárgult burkolattól akartam szabadulni, de kezembe akadt az a két hobbifesték, amit még szülinapomra kaptam, és a fehér lámpabúra gömb pillanatok alatt csíkos lett, és ha már a kezemben volt a festék, a gurigatartó se maradt ki. 



Aztán bevontam a polclapokat színes rizspapírral és lehetőleg natúr színű dobozokat szereztem be, de legalábbis színben passzolókat.


Majd, hogy a széppé varázsolt  rendetlenség se látszódjék, de legalábbis, ha netán erre járna egy madár vagy egy király, egy mozdulattal eltüntethető legyen, felszereltem egy bambuszrolót.



Végül készült egy zöld-sárga "repülőszőnyeg", hogy az ezeréves, klasszikus, ívelt kis szőnyegtől is megszabaduljunk. (bár két lakásban kiszolgált minket, ideje volt lecserélni)



Teljes az összhang, teljes siker, komolyan jól esik bemenni. :D
Helyszűke miatt totálképet képtelen vagyok készíteni, de bízom benne, hogy mindenkiben összeállt az eredmény. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése