Translate

2012. július 15., vasárnap


Kulcsra zárom a Kincses fiókot
J Á T É K !!

Említettem már nektek, hogy a jövő héten nem leszek itthon, kis családommal világgá megyek, no nem túl messze, úgyhogy 8 nap múlva itt vagyok. Közös megegyezés alapján laptopot/internetet nem viszünk, a telefonjaink pedig még a buta generációból származnak. Vagyis abszolút el leszek vágva innen, kulcsra zárom a Kincses fiókot. :) Vár a Balaton.

Egyszer találkoztam egy Balaton témájú fotópályázattal, közösségi portálon lehetett a képeket feltölteni. A sokadik hattyús tájkép után a szervezők kiírták, hogy több képet, amin hattyú szerepel, nem fogadnak el. ???  hangot is adtam nemtetszésemnek, miszerint én, aki évente egyszer eljutok a tóhoz  5-7 napra, hadd döntsem már el, mi fog meg és mi nem. Merthogy a hófehér tollas ugyanúgy hozzátartozik, mint Alföldhöz a csikós és a gulya, a tanya és a gémeskút. Balaton környékiek, ha errefelé nyaralnak, mit fognak csőstül beküldeni egy Alföld témájú fotópályázatra? Igen. Igazán nem is értem, miért ez jutott eszembe. De tény, hogy a Balaton nagy szerelem, hattyústól, mindenestől, és alig várom, hogy meglássam a „sarkát”.

Amíg távol leszek, játékra hívlak Benneteket. És ha már tengerről szóltam, még, ha magyarról is, legyen tengerészes, matrózos a hangulat!

Nyeremény ez az 5.5 cm átmérőjű, matróz stílusú organza bross.



Minden Meska boltot a tulajdonosa havonta egyszer reklámozhatja képekkel és egy mottóval. Én már kifújtam, így arra kérlek benneteket, hogy segítsetek. És akkor,

a játék menete:

  1. a Kincses fiókról ékszertárról eszetekbe jutó frappáns mottót, szlogent, rímet, kínrímet írjátok le a játék eredeti kiírásánál a Fb-on a kép alá, kommentben.
  2. Légy a Kincses fiók oldal rajongója a Fb-on, és akár a blog követője is, itt (ez utóbbi nem feltétel)
  3. Megosztani, megosztani, megosztani! :)
                                       Annál is inkább, MERT
- csak akkor játszunk, vagyis választani csak abban az esetben fogok, ha minimum 25 fő kommentel.
- egyre közelebb vagyunk a 330-as játékhoz, és akkor terveim szerint egy organza-bőr karkötő lesz a nyeremény!

A nyertes a tevékenységemhez, a Kincses fiókhoz szerintem legjobban passzoló komment beírója lesz. A kiválasztott mottót(szlogent/rímet/kínrímet) a következő alkalommal felhasználom a Meskán, és ezt egy linken keresztül be is mutatom nektek.
23-án délután/este érkezünk, ezért játszani 23-án este 8-ig lehet. Feltételezem, hogy túl sok energiám nem marad, így az eredményhirdetés július 24-én várható.

Kérlek Benneteket, osszátok a játékot, mert én csak ma tudom kitenni! ;)

Szép hetet és jó játékot kívánok Mindenkinek!


********* 
Utólag bemásolom a beérkezett mottókat ide, hogy ezen a helyen is megmaradjanak. Én mindet nagyon szeretem! Íme:
 
Brigitta Vámossy Ha hozzám benézel, igazi kincsekre lelsz.:)

Szabó Bernadett Kincs ami nincs ... - de még lehet ! :-)

Csak élni, élni emberek!
Időnk oly gyorsan elpereg,
egy perc csupán az élet...
de ez a perc lehet csodás
teremtő munka, alkotás,
amely megőriz téged.
Várnai Zseni

Dóri Bazsó A szép emlékek elveszett ékszerek a Kincses fiók ékszertárban az emlék ékszer lehet. :)

Barbush Erdei A játék felhívást nem tudtam megosztani, de az oldalt nyilvánosa, közzé tettem. Itt az első írásom:
Lehunyom a szemem, organza karkötőket látok,
Nem tudom, hogy mindez káprázat csupán, tán álom?
Virágos nyakláncok jelennek meg előttem, hajcsattok,
Rájövök, hogy ékszertár országban vagyok.
Kinyitom a szemem, s feleszmélek ez a valóság,
Tudom, a facebookos oldalon elérthető a sok alkotás.

Barbush Erdei ‎" A lelki bánatra nem gyógyszer, pszichológiai kezelés kell, elég ha megnyitod kincses fiók ékszertárát."

Egy nap kinyílt egy kis fiók,
S életre kelt mi benne volt:
Elfelejtett gyöngyök, szalagok, cérnák,
Mik Emese kezei közt csodákká alakultak át.
Születtek ott nyakékek és karláncok,
Matrózmintás balatoni medálok.
Organza dísz pillangóval,
Ibolyás szív kulcstartóval.

A fiók most is nyitva áll,
S hogy mi bújik még onnan ki?
Csak a képzeletedre vár!

Barbush Erdei Kincses fiók ékszer tárja, kicsi szívem az ékszereket nagyon várja. Organza, gyöngy, karkötő, virágos ékszer, Egyedi, mely elkészül kincset érő kézzel.

Köszönöm szépen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése