Translate

2012. október 28., vasárnap

Vendégötlet. Karkötőmese egy bőr masniról

Egy kedves ismerőstől, aki maga is készít ékszereket, kaptam egy felkérést. Pontosabban egy leírást, mely egy bőr karkötő elkészítését ismerteti. Nem tűnt bonyolultnak, naná, hogy rábólintottam, és egyből kettőt kellett készítenem, Huginak is. :)

Megszületett egy próbaverzió:
majd megegyeztünk, hogy klasszikus fekete bőrből készüljenek el a karkötők.

Aztán persze van az úgy, hogy amikor már az igazit akarod elkészíteni, valamiért nem jön össze. Például vastagabb a bőr, így nem hajtható ugyanolyan szépen, hogy csak egy dolgot említsek. Ismeritek a szállóigévé vált mondatot?: Baltazár inkább meghal, de nem alkuszik!... így addig viaskodtunk, a bőr és én, míg rájöttem a megoldásra.

Íme:
 
 

Ha valakinek megtetszett, a kincsesfiok@gmail.com címen elértek. :)













2 megjegyzés:

  1. Kedves Emese!
    Megnéztem a tutorialt, és a "pattintós gomb" neve: patent.:))
    Csak, hogyha legközelebb ilyennel kerülsz szembe, egyszerűbb lesz ezt leírni. A karkötő jópofa, különösen az tetszik, hogy nagyon egyszerű az elkészítése. (Én már a koromnál fogva nem nagyon hordhatok ilyesmit::))
    Még annyit, hogy tetszenek a dolgaid, szoktam böngészni nálad.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csippcsuppcsoda!
    Köszönöm a kedves szavakat! Örülök, hogy csatlakoztál a rendszeres olvasóimhoz, szeretettel látlak az oldalon!
    Az eredeti tutorialt nem én írtam, és a pattintós gombon én is jót mosolyogtam :)
    Úgy gondolom, a bőr kortalan anyag. Én sem vagyok már húszéves, de egy jól megválasztott szín és fazon, bőrből is megállja a helyét minden korban. ;) Ezt a karkötőt pl. el tudom képzelni egy elegáns ruhához is, hozzáillő színben és passzoló kiegészítővel. (fel is csigázott az ötlet, gondolkodni fogok rajta)
    Bombázzatok nyugodtan az elképzelésekkel! ;)

    VálaszTörlés