Translate

2011. december 29., csütörtök

Egy játék utóélete, avagy a Pay it forward ajándékai

Káldy Júliánál találtam rá a játékra, köszönhetően egy kedves barátnőmnek, aki felhívta rá a figyelmem. Gondolni sem mertem, hogy ilyen hamar meglesz az első 3 jelentkező, érkezésem sem volt kigondolni, mi legyen az ajándék. Az elkészítésükkel még késlekedtem is, de jócskán karácsony előtt megérkezett az én ajándékom, és én is elküldtem azokat, amiket készítettem.

jKáldy-tól ezt a szettet kaptam. Telitalálat, nagyon tetszik!! Itt is megköszönöm Julcsinak a lehetőséget és ezeket a szépségeket!


Én pedig bőrből készítettem brossokat. Próbáltam a jelentkezők blogján illetve adatlapján nézelődni, felfedezni a színvilágukat, hogy közelebb kerüljek hozzájuk. A Fb oldalamon megmutattam a borítékokat feladás előtt, most megmutatom, mit tartalmaztak a csomagocskák.

Ezt a 3 virágot, ...



... melyeket én így tudok elképzelni, viselve:



 
A három játékosból egyedül Tamcsi jelzett vissza, hogy megkapta, de bízom benne, hogy a másik két levelem is célba ért. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése